Mindent eláraszthatnak az elektromos autók
A lokálisan zéró, vagy legalábbis alacsony károsanyag-kibocsátású járművek egyre nagyobb lendülettel támadnak.
A lokálisan zéró, vagy legalábbis alacsony károsanyag-kibocsátású járművek egyre nagyobb lendülettel támadnak.
Ha valami olyan keresett hiánycikk, mint egy erős Tesla villanyautó, akkor annak alaposan meg lehet kérni az árát.
A San Franciscóban élő Walt Mordenti a legidősebb regisztrált Tesla-tulajdonos a világon. A 96 éves úrnak egy vadonatúj vörös Model 3-asa van.
A négykarikás márka minden trükköt bevet annak érdekében, hogy csökkentse új modellje légellenállását.
Ezúttal a kaliforniai Laguna Beach-en történt baleset, ahol egy parkoló rendőrautót kapott oldalba a Tesla.
Hiába akart volna az elmúlt napokban bárki új elektromos vagy épp hibridautókat venni Magyarországon. Pontosabban: megtehette volna, csak épp nem kezdhette volna el használni azokat. Az ügy hátterében az állami bürokrácia bénultsága állhatott.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
Ezen a képen lényegében minden eddig kijött és hamarosan érkező elektromos autó, és annak töltési módja, illetve hatótávja fel van tüntetve.
Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
Ebbe az elképesztően erős elektromos autóba már sofőr sem kell ahhoz, hogy villámgyorsan körbeszáguldjon a pályán. A mesterséges intelligencia hamarosan átveheti a pilóták helyét.
Az alap fordulatszámtól rendelkezésre álló hatalmas nyomaték megteszi a hatását.
Számtalan véleményes részlete ellenére a Tesla Model X nem rossz ajánlat, sőt lényegében egyelőre egyetlen is, aki tisztán elektromos szabadidő-autót szeretne. De mi van akkor, ha valaki egy csipetnyivel teátrálisabb megjelenést akar?
Az amerikai gyártó az európai vásárlókról sem feledkezik meg, de a Model 3 csak késve érkezik az öreg kontinensre.
A BMW boszorkánykonyhájában ismét valami nagyon izgalmas új recepten dolgoznak. Némi kínai segítséggel.
A tisztán elektromos meghajtás a személyautók mellett a tömegközlekedésben is kezd elterjedni.
A hangtalan és környezetkímélő kabriózást lehet sokan kedvelnék, de egyelőre ez az autó csak egy bemutatópéldány.
A tuningolt I-Pace a berlini ABB Formula E bajnokság keretein belül mutatkozott be. Mi is ott voltunk.
A Formula–E történetének eddigi legnagyobb változása, megújulása előtt áll. Vázoljuk, hogy milyen a következő szezonra szánt elképesztő, új elektromos versenyautó.
Újautó-eladások tekintetében egyre kisebb a különbség a részben vagy teljesen elektromos autók és dízelmotoros társaik között.
Megfelelő útvonalválasztással és óvatos pedálkezeléssel sikerült elérni ezt az igen komoly hatótávolságot.